Annandag jul 081226
Publicerat den

Idag tog jag en välförtjänad sovmorgon och har fram tills nu myst i soffan med lite god frukost och katterna som är lika slöa som jag idag.

Vi hade en trevlig kväll igår, jag och Laura. Hon kom hem till mig vid åtta, vi gjorde oss iordning, drack några glas vin och efter det promenerade vi hem till några vänner till Laura. Där blev det Singstar för dem som vågade, lite mer och dricka och många glada gamla bekanta som jag inte träffat på hur länge som helst. Jättekul!
Därifrån tog vi oss vidare upp till de lokala uteställena här i Kungsängen och där blev vi kvar ända in på småtimmarna imorrse. Var nog hemma runt 3-4 någon gång ....

Nu tänkte jag ge mig ut i mellandagsrean, antagligen med resten av Sveriges befolkning. Har spanat in en del som jag hoppas på att finna på rean







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?