Dagens...
Publicerat den


Humör: På topp idag, vet inte varför men allt känns positivt
Igår: Fastnade i "designavbloggen-träsket", fixade naglarna och myste med katterna
Gjort idag: Jobbat, ätit frukost och väntar nu på lunchen
Planer: Träna på lunchen idag igen, ikväll middag på O´Learys i sundbyberg
Ser på: Min fina adventskalender som idag fått följa med till jobbet
Lyssnar på: "1:a på transaktionen, går online" what?
Läser: Min kalender, måste hålla ordning på mötena
Dricker: Vatten, ska försöka skäpra mig för jag dricker på tok för lite
Äter: Precis ätit klart frukostmackan.
Bästa: Att jag känner mig så glad
Sämsta: Idag blir det inget "sämsta" !!
Katterna: Filmade massor av tokiga klipp på dem när de lekte igår, så söta!
Väder: Idag skiner solen, helt fantastiskt






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?