Så var även denna...
Publicerat den


Så var även denna arbetsdag snart över vilket innebär att det bara är morgondagen kvar och sedan är det åter igen helg :)

Tränade lite på lunchen. Körde 400m rodd/cykling, 5st pullups, 10st armhävningar och 15st benböj gånger 5ggr. Jättejobbigt men skönt att ha det värsta passet på veckan gjort. Inveg dessutom de nya träningskläderna som fanns med i H&M paketet från igår. Återkommer med bilder lite senare.

Nu ska vi snart iväg till O´Learys i Sundbyberg för avskedmiddag för en av kollegorna som slutar imorgon. Tror vi bli 16st som ska dit och äta så det blir trevligt. Återkommer med bilder även därifrån när jag kommer hem ikväll.
Har inte bestämt mig än för om jag ska lämna bilen på jobbet så jag kan dricka lite öl/vin ikväll eller om jag ska vara duktig och hålla mig nykter så jag kan köra hem. Vore välldigt skönt.

Vet inte, vad tycker ni?

Hörs senare allihopa, kram!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?