Stressig dag
Publicerat den

Har varit otroligt mycket att göra på jobbet idag så är verkligen helt slut nu . Det tillsammans med att jag inte fick så mycket sömn inatt gör att jag nu är redo för sängen och tackar för idag.
Men snart är det ledigt igen i några dagar, ska bli så skönt!

Träffade mina vänner Jenny och Laura nu på kvällen. Vi sågs hemma hos Laura som numera nästan bor granne med mig, bara för mig att promenera ner för backen så är jag där. Vi myste i Lauras nya soffa, proppade i oss choklad och disskuterade nyårsafton som nu allt mer börjar ta form för hur det nya året ska firas in. Äntligen!

Var dessutom tvungen att testa min nya platt-tång som jag införskaffade tidigare idag.
Denna blev det: OBH Nordica 3092 Björn Axén Straight & Curl


      
Jag är jätte nöjd med den, fungerar utmärkt både till att platta håret och till att locka det som jag testade idag, visst blev det fint?




En något butter Daisy följer "spektaklet" från behörigt avstånd


Sov gott  ♥



Anonym

Varför provade du inte den på Daisy??? Då hade hon blivit glad.



URL:


Elin

Tänk om man hade så fint hår som du. :)



URL: http://distinguish.blogg.se/


Jennica med vit inredning

Din kisse har ju nästan likadan teckning som min Bioz :)



URL: http://catylicious.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?