Trött, trött & åter trött
Publicerat den


Idag är det en tung dag efter gårdagens festligheter....

Julfesten var jätte trevlig. Det serverades god julmat, lokalerna i Tvålpalatset där festen hölls var välldigt fina och stämningen var på topp bland alla kollegorna. Det dansades och minglades så det stog härliga till men som alltid när man har som roligast så är det dags att åka hem. Var tvungen att hinna med sissta pendeltåget 00:40 för att kunna ta mig hem så det var bara att spattsera mot tunnelbanan.

Men oj vad trött jag var när klockan ringde idag. Hade dessutom en lång resa framför mig för att ta mig till jobbet. Buss och tåg var det som gällde kl:07:00 imorrse och en trött Cissi han precis till bussen... fick springa sissta biten..

En liten ljusglimt i tröttheten är ändock att se alla de kollegor som stannade kvar igår när vi andra gick hem. De mår inte bra idag kan jag lova medans jag "bara" är trött....

Bilder lovas imorgon



Laura

Typ som Matte kan jag tänka mig? Har väl åkt tunnelbana tills det var dags att stämpla in.....



URL: http://laurah.blogg.se/


Anonym

Nahe..jag mår tiptop...lr nåt ;)

Men roligt var det =)



URL:


Matte

HAHAH JAG VA NYKTER !!!!!



Bara bögar och sjömän som dricker sprit.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?