baksidan med bloggandet...
Publicerat den

Har fått uppleva baksidan med bloggandet... 
Jag har idag fått ett antal otrevliga kommentarer skrivna på mina inlägg på bloggen från någon som kallar sig  "Anonym". Alla är skrivna av samma person.
I kommentarerna har han gått till personangrepp mot mig och det jag skriver om samt sättet jag skriver på.

Antar att man får räkna med att råka ut för knäppgökar när man bloggar, men det är tråkigt när de skriver dumma saker.
Alla kan inte gilla det jag skriver om men samtidigt väljer var och en vilka bloggar man vill läsa. Tycker man inte om bloggen så sök vidare efter en annan.

Tappade helt lusten att blogga för en stund, men nu släpper jag detta och går vidare..


ps. jag har tagit bort kommentarerna från "Anonym" så de finns inte kvar






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?