Dagens...
Publicerat den


Humör: Förkylningen börjar äntligen ge med sig, skönt!
Gjort: vaknade vid 09:30, ätit lite frukost och bokat massage för imorgon
Planer: Ta lokalbussen till Sliema och shoppa hela dagen
Ser på: datorskärmen just nu
Lyssnar på: tyska gäster som pratar i lobbyn
Läser: Hus & Hem, vill hem och renovera nu!
Dricker: inget men borde hälla i mig vatten, tycker inte om vatten!!
Äter: inget
Bästa: Att få gå i affärer hela dagen, längtar redan... Shopoholic!
Sämsta: Lite rädd för att hoppa på lokalbussen, tänk om jag inte hittar hem?
Katterna: inga katter idag,än!
Väder: Molnigt ute idag, så perfekt shoppingväder.

Nu är det snart bara 3dagar kvar tills jag kommer hem. Längtar lite faktiskt men så får man nog inte säga när man är i värmen långt borta? Men det gör jag, saknar Lillis & co, saknar min lägenhet, mina vänner, svensk mat m,m m,m.
Vet att jag kommer läsa detta om ett par veckor/dagar och känna 'skärp dig !!!' så jag ska ta vara på sissta tiden här men sedan njuta av att vara hemma...

Dagens citat:
'Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.'
//Okänd



Huvpwu

Solna 14:00 +9 och jätteväta ute.

Ta vara på solen och lugnet.



URL:


Laura

Barkarby Kl 14.40: Slaskigt, grått och för jävla tråkigt.



URL: http://laurah.blogg.se/


mra

Slask är en underdrift å det grövsta!!!

Man måste ha fiske-stövlar för att inte bli våt om tassarna!



URL:


Anonym

en liten reflektion bara.. varje gång du kör din mall över vad du gör och läser och lyssnar på osv.. skriv inte varje gång att du tittar på skärmen, använd fantasin. sitter du i lobbyn på hotellet så ser du ju tyska turister, du ser en trött receptionist mm mm.. bara ett tips i all välmening. och väldigt stavas fortfarande bara med ett l..



låter som en härlig tillvaro därborta dock.. hoppas förkylningen försvinner snabbt..



URL:


Anonym

Till dig som vill vara anonym;



Det finns någonting som heter versal i början på varje mening, tänk på det innan du börjar kritisera andra....



Hälsningar

MRA & AXABE



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?