Fixardag...
Publicerat den


Efter en välbehövlig sovmorgon så satte jag direkt igång med uppdrag storstädning av lägenheten. Lillebror ska bo här  och vara kattvakt under tiden då jag är på semester och då vill jag inte lämna över nycklarna till en smutsig lägenhet.
2 h senare så är jag nu någorlunda färdig med städningen så första uppdraget för dagen avslutat med ett skinande rent hem. 

Nu ska jag äta lite frukost/lunch och efter det ska jag bege mig ut i vinterlandskapet. Måste shoppa lite saker inför resan imorgon och på inköpslistan står det:

- Pocket-Böcker (många)

- mascara Max Factor

- kattmat (så de inte svälter när jag är borta)


Saker att göra idag
- städa lägenheten    - Avklarat!!!
- Köpa nödvändiga saker inför resan
- packa resväskan
- promenera i snön om det blir tid över






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?