God natt tisdag...
Publicerat den

Nyligen hemkommen från vår tjejkväll som vi ju har varje tisdag. Vi har tittat på Desperate Houswifes så klart och även ätit massa onyttigt men ack så gott. Bjöds på både popcorn, läsk, morotsstavar och dipp. Det blev en hel del bus med underbara lilla Vera också så nu är bebiskvoten nådd för denna vecka :)

Efter en snabb dusch är det nu dags för sängen och om jag inte somnar på studds så blir det nog lite läsning i boken "otrogen på öppen gata" av Belinda Olsson också. Denna bok är en fortsättning på hennes första bok "Gravidchock! reporter erkänner" om reportern Agata Hansson, detta är mycket bra läsning både ettan och tvåan, helt enligt min smak.

Sov Gott mina vänner :)
Kram


Bild på min trötta katt Love som somnar långt innan mig på kvällarna :)


PS. fortfarande inte fått tag på Mr T, should i be getting worried?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?