Onsdagskväll...
Publicerat den

Denna onsdagskväll spenderar jag i soffan med ett helt gäng avsnitt från serien Greys Anatomy, säsong 4.
Jag har följt serien nästan slaviskt sedan den började men under säsong 4 nu så krockade den med Lost som sändes samma tid men på annan kanal. Och då vann Lost den kampen.
Därför har jag nu massor av avsnitt att titta in mig på.
Perfekt underhållning en kall höstkväll som denna...



Blev ingen träning på lunchen idag då vår maffiaboss/slavdrivare/träningsledare Matte var på kurs, så vi skolkade.
Dock kom det dåliga samvetet ikapp mig så gick ner till gymmet efter jobbet och körde dagens träningspass alldeles själv. Kände mig mäkta stolt över mig själv efter det så belönade mig med 20 min i solariet innan jag åkte hem.

Är alltså både vältränad och solbränd nu, eller nästan iallafall!!



Laura

Bra att nån lyckas iaf. Jag käkar bara glass och bränner arslet när jag försöker bli smal och brun. Jävla typiskt.



URL: http://laurah.blogg.se/


Petra Bloggar

vill du veta en hemlis? jag har inte sett ett enda avsnitt av Grey´s haha! jag måste nog banne mig vara den enda (?)!!! hihi!



URL: http://www.petrabloggar.com


Anonym

EY DUUUUUUUUUDEEEE! fan va bra gjort! (träningen)



Laura får smeta in sig i choklad glass och kräkas .. brun och smal.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?