Så var det måndag...
Publicerat den

Så var det måndag igen och en ny vecka framför mig. Kan för tillfället inte bestämma mig för om detta är en bra eller dålig vecka, brukar för det mesta kännas i maggropen hur veckan kommer bli men denna känns dimmig och osäker.

Planer för veckan:
- Bära upp vinterdäcken (nä inte gjort det än)
- Måndag - Torsdag CrossFit-träning, känner mig laddad
- Tisdag =tjejkväll!
- Fredag-Lördag ska vi jobbtjejer på kryssning med Cinderella (oj,oj  ;)  )
- Renovera vidare på hallen (nä blev inget gjort i helgen som jag tänkt)


Detta är planerna hitills bör tilläggas så listan kan uppdateras under veckans gång. Gärna med spontanta bowlingkvällar eller dylikt.

Citat:
Ett sätt att få veta hur en människa har det är att ta reda på om hon längtar efter Fredag eller Måndag
// Stig Johansson



Sandra

Mmm...undra hur många oj oj vi kommer att säga på lördag fniss



URL:


Matte

Du borde ta bort det rosa/lika bakom länkar .. kör vitt istället.



URL:


Laura

Jag längtar efter fredagen redan på fredagkväll.. Vad säger det om mig? =D



URL: http://laurah.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?