Stressig dag...
Publicerat den

Detta blev en stressig dag så inte hunnit blogga något. Var full fart på jobbet då vi endast var halva styrkan på plats, resten var på utbildningen i stan som jag ska på imorgon.

Hanns inte med någon träning på lunchen med killarna så fick snällt pallra mig ner och köra tisdagspasset ensam efter jobbet istället. 150 sittups och 150 hoppreps-hopp. Kändes riktigt bra och hurtig som jag var tog jag dessutom 400m på löpbandet efter.
Kändes som en bra ide då men nu känns det i vaderna kan jag lova. Får se hur träningsvärken blir imorgon

Ringde bilverkstaden på dagen då det är dags för vinterdäck på bilen. Fick komma förbi efter jobbet och efter 15min så satt vinterskorna på och sommarsandalerna ligger inpackade i bagageluckan i väntan på att bli uppburna till förrådet

Just nu sitter jag hemma hos Jenny tillsammans med Laura och Karro. Har ätit god lasagne och skymtade dessutom en blåbärspaj på diskbänken.. gott


1,5h kvar tills desperate housewifes börjar, spännande! Ska det fortsätta var 5år frammåt i tiden nu eller? Ska Gabby verkligen se ut så här fortsättningsvis? frågorna är många.. får se vad som händer






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?