Summering onsdag
Publicerat den


Blev ett par timmar i solstolen idag, värmer skönt att få ligga och göra ingenting en hel dag. Bara läsa en bra bok och njuta.
Frammåt eftermiddagen började det dock bli långtråkigt så tog mig upp på rummet, bytte om och gav mig ut på en ny upptäcktsfärd men idag gick jag åt andra hållet på strandpromenaden. Det är mycket fridfullt och tyst här på ön så man kan utan problem gå och filosofera i sin egen värld... tills man blir avbruten av detta vill säga!


mitt på bilvägen kom helt plötsligt en travhäst springandes??

Tydligen ska detta inte vara en ovanlig syn här då malteserna är välldigt intresserade av travsport och de tränar sina hästar lite varstans. Tydligt det! Märklig syn kan jag lova!

Stannade och åt middag på ett litet fik längs stranpromenaden och efter det stannade jag på Mc Donalds och köpte en stor capuccino.

det var en mycket fin kväll med en härlig solnedgång

Nu ska jag springa ner och ordna en stor kanna med th'e och sedan återgå till mina Greys Anatomy-avsnitt på rummet. Jäkla förkylning som aldrig släpper :(



Laura

Jag är så avundsjuk på dig så det gör ont. Jag vill också ha det varmt och se travhästar på gatan... :(



URL: http://laurah.blogg.se/


mra

Jag vill se Tim slå en kullerbytta!!!



URL:


A&V

Är du på Malta??



URL: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?