25-årsfesten...
Publicerat den

Var en mycket lyckad kväll igår på 25-årsfesten. Karro och Daniel hade arrangerat en toppenkväll på Skälby Gård med massor av god mat och kladdkakan som serverades till fikat var gudomligt god. Bjöds även på en hel del drickbart vilket märktes på mitt kära sällskap Laura och E framåt slutet av kvällen... Sluddrades på högnivå kan jag lova.
Blev en rätt sent kväll, tror taxin släppte av oss hemma runt 02:30 innan den fortsatte ut till Bro för att släppa av Laura.

Så nu är alla i gänget 25 år. Vet inte om detta är bra eller dåligt men under en djup disskution med Karro igår, efter några glas vin, så kom vi fram till att vi tänker vara 24år ett tag till!!




Så här såg jag ut igår innan vi åkte till festen ( ser inte så glad ut, konstig min ?)
Topp/klänning och pennkjol från Gina tricot. Beige kuvertväska från H&M



Laura

Scjaaag haar aldrig schluddrat i hela mitt liiiv.... =D



URL: http://laurah.blogg.se/


karolina

Hello!



Måste säga att ni alla var såå fina och så fiiin present till oss ni hade fixat. Tack så jätte mycket, för presenten och de vackra blommorna, hoppas att ni hade det trevligt och felåt att jag inte tog mig mer tid åt er, får se till att ha lite mindre fest nästa gång man fyller, hhehe, Stort tack från både mig och Danne!



Kram :o)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?