Skrattfest...
Publicerat den


Inför showen så åt vi middag på restaurangen Primo Ciao Ciao. Toppenmysig italiensk restaurang där de serverar fantastiska pizzor så det tog vi..


Och till efterrätt blev det pannacotta och cappuccino. Allt smakade jättegott, en perfekt start på kvällen




Restaurangen låg vägg i vägg med Intiman så när klockan började närma sig åtta sig var det bara för oss att gå ut genom en dörr och in genom nästa.



Förväntningarna var höga inför showen trots att jag inte visste något om vad vi hade att vänta. Prick klockan åtta kom alla fyra inspringandes på scenen och synen av härliga, söta Björn fick mig direkt att fånle. Satte mig tillrätta i teaterstolen och inväntade första skämtet och skrattet

Först ut var Özz som var sjukt rolig, detta följdes av nykomlingen Soran känd från bla Parlamentet som även han var oerhört duktig. Efter dessa två hade skrattmusklerna i kinderna redan börjat ömma. Tanken slog mig snabbt att " -hur ska jag kunna skratta åt Björn som går ut sisst om det redan nu gör ont?" .
inga problem visade det sig. Efter en kort paus bereddes det plats för Måns Möller på senen och om de första två var sjukt roliga så var han helt vansinnigt, galet rolig. Gud vad jag skrattade!
Sisst ut men absolut inte minst (men helt klart sötast) var publikens favorit, Björn Gustavsson! Applåderna blev högre och likaså busvisslingarna. han fick till sitt 30min uppträdande med bravur och han var om möjligt roligast av dem alla. helt klart min favorit för kvällen!



Sammanfattat var detta en helt perfekt kväll. Känslan som innfinner sig i kroppen efter att oavbrutet ha skrattat så det värker i kroppen i 2 hela timmar är obetalbar. Det var en riktigt bra show så funderar ni på att göra något roligt iår så gå och se dessa fyra. Ni kommer inte att ångra er!!

Sov gott!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?