Träningsvärk...
Publicerat den

Blev en mysig kväll igår med tjejerna. Vågar inte fundera på hur mycket vi stoppade i oss men det bjöds på både bakpotatis med skagenröra, läsk, morötter med dipp, karamellkungen och popcorn.
Detta fördelat på endast 3 personer!!
Och vad händer egentligen i desperate housewife? Serien har helt plötsligt flyttat fram 5 år i tiden och inget är som det varit tidigare.. välldigt spännande men ovant. Längtar till nästa avsnitt


Hela kroppen skriker av träningsvärk och nu är det snart 1h kvar till nästa träningspass. Känner mig riktigt peppad att träna men smärtan är inte rolig. Men oj vad vältränad jag kommer bli inom kort.. 
Killarna som jag tränar med är bra på att hålla mig på bra humör och skäller på mig när jag börjar ge upp på passen, bara att bita ihop och köra vidare alltså!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?