December och Jul
Publicerat den

Nästan två hela månader har gått sedan jag senast bloggat. Livet har fortsatt med fullt upp hela dagarna, men bloggen har däremot inte hängt med. Hela december månad har gått i julens tecken och nu när julens lugn äntligen har lagt sig så tänkte jag dela med mig med lite av det som har hänt

Redan den andra advent griljerades julskinkan ....

Julskinka, julvört, julmust, pepparkakor & lussebullar är något som jag längtat efter ända sedan förra julen så det har förtärts ofta och mycket här hemma

Lillis fick agera årets tomtenisse och poserade "glatt" bredvid tomten i fönstret när årets julkort skulle tas

Hemmet har pyntats i julens färger med mycket julblommor, ljus och stjärnor

Även sovrummet fick sig lite julstämning...

Årets julfest med jobbet hölls på Clustret vid söder mälarstrand

Där det bjöds på julmat, julpyssel i form av tomtetillverkning och därefter dans hela natten lång

Första julen tillsammans med min kära pojkvän.
Julafton firades hemma hos min far och på juldagen åkte vi vidare till pojkvännens familj och firade julen en gång till där... julmat och paketöppning kan man ju inte få för mycket av :)

Som ni ser har jag även hunnit bli brunett sedan jag senast  bloggade och så här såg juldagens frisyr ut

Avslutar detta jul-inlägg med en bild på vår fina julgran som kläddes här hemma på julaftons kvällen

Hoppas ni alla haft en underbar Jul med mycket glädje och kärlek
God  jul och god fortsättning!





Sandra

Tack det samma!! =) Hoppas din jul varit bra, den ser ut att ha varit det i alla fall ;)

Kramar på dig!!



URL:


Jenny

Dom där jullakanen MÅSTE jag ha nästa år. Sjukt fina! Vart köpt???



URL: http://mittochmina.blogg.se/


J e n [ foto, inredning & katter]

hihi visst e dem! söta som socker :)



URL: http://piecesofjen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?