Lördagen
Publicerat den

Igår mötte jag upp Laura och Karro efter jobbet. Vi åt middag på en grekisk kolgrill i Sundbyberg med helt fantastikst god mat. Proppmätta åkte vi sedan hem till Karro och kraschade i soffan framför Lets Dance och åt god kladdkaka. Så här såg min fredagkväll ut. Tack för en trevlig kväll tjejor :)

Idag unnande jag mig en välförtjänt sovmorgon följd av en förmiddag i soffan framför tv:n. Längtat hela veckan efter det så välldigt skönt.

Under eftermiddagen har jag var extremt duktig och fått massor av småsaker gjorda. Åkte iväg en snabbis till IKEA och köpte ett nytt soffbord som jag länge funderat på att köpa men aldrig blivit av. Detta följdes av Bauhaus där jag införskaffade vit lackfärg som köksstolarna ska målas med. Har även slängt skräp, färgburkar och kläder som länge stått och väntat på att köras iväg. Dessutom fick min bil sig en tvätt i biltvätten på OKQ8 och en snäll farbror som jobbade på bensinmacken hjälpte mig att byta framlampa på bilen som varit trasig ett tag. Så skönt att få allt detta gjort!!

Nu ska jag börja skruva ihop nya bordet, visar bilder på det lite senare   ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?