Orkar inte
Publicerat den

Orkar inte ens blogga idag, så sjuk är jag. Har inte kunnat ta mig upp ur sängen för allt bara snurrar och febern har stigit och visar nu över 39c. Ett riktigt helvete kan jag lova.

Snälla mamma kom hit med en matleverans så nu har jag det nödvändigaste för att överleva de närmsta dagarna.

återkommer när jag känner mig bättre eller när energin räcker till   


Hoppas ni alla haft en bra helg   ♥



Sandra

Krya på dig gumman!! Kraaamz



URL:


Mra



URL:


Mra

Isch du ... det låter som du har råkat på samma grej jag hade. Något av det värsta jag upplevt ... "helvete" är en underdrift.

Krya på dig tösen!



URL:


Anna

Stackare, se nu till att bli frisk snart....känner mig lite ensam på jobbet ;)

Verkar som du inte är ensam om att fått flunsan ;)



krya på dig gumman!!!

kram//A



URL:


Anna

Stackare....se nu till att bli frisk snart...e så trist här på jobbet utan dig....du ska veta att du inte är ensam om att ha drabbats av denna hemska influensa....

krya på dig gumman!!!



kram//A



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?