Söndagstrött
Publicerat den


Outfiten för gårdags kvällen. Svarta jeans , kort kavaj H&M och puderrosa sidentopp

God morgon!
Vi hade jätte trevligt igår kväll. Började hemma hos min kollega som fyllde år. Där fick vi god mat och dricka, umgicks och hade roligt. Därifrån bar det sedan av till Mosebacke på söder där det var reggae-kväll. Inte helt min stil så var lite tveksam innan men väl där så var det supertrevligt. Stämningen var toppen och det  var en salig blandning av människor där. Jätteroligt med något som man annars inte skulle gått på.
Jag han med sissta pendeltåget hem så blev inte allt för sent.
Sammanfattat en lyckad och mycket trevlig kväll!!

Känner mig lite trött idag efter gårdagens utgång men ändå oförskämt välmående.
Jourtelefonen började inte ringa förens vid 10-tiden så fick dessutom sovmorgon, Inte ofta det händer när man har jouren.

Nu funderar jag på om jag känner mig tillräckligt aktiv för att dra igång något projekt här hemma.

Planerade småprojekt:

1: Måla badrumsfönstret
2: Måla köksstolarna
3: Skura ljuslycktor så jag kan ställa mina nyinköpta ljus i dem


Vi får se vad det blir  :)




Anna

Vad fin du är :-)

Ha en bra dag!



URL: http://annasinspiration.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?