Torsdag
Publicerat den

Godmorgon på er, eller god lunch kanske man säger vid den här tiden. Det är redan torsdag. Denna veckan har rusat förbi och jag har inte fått så mycket gjort häller. Nu på morgonen har jag besökt tandläkaren igen med min inflammerade icke befintliga visdom. De kunde inte göra så mycket mer än att spola rent och nu får vi avvakta och hoppas att det avtar.
Detta avslutade tandläkaren besöket med att säga:
- "Om det blir allt för olidligt för dig får vi boka in en operationstid, skära upp tandköttet och dra ut tanden, det är bara att ringa"
Jag tror jag klarar mig ändå tänkte jag snabbt, här ska inte skäras och dras något!

Hade jour för jobbet igår kväll så det blev en lugn kväll. Lagade lite middag och tittade på programmet semestersvenskar på TV4. Längtade mig bort till Thailand en sväng men samtidigt blir det lite avsmak att se alla charterturister som åker dit, packar med sig svensk mat i resväskan och pratar svenska med thailändarna och blir irriterade för att de inte förstår? Kan man inte lika gärna stanna hemma i Sverige då? En stor del av att resa så långt bort är just att ta del av landets kultur, språk och mat tycker jag.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?