New York 22:33 090517
Publicerat den

Lite bilder från gårdagen. Efter att vi kommit iordning på hotellet så begav vi oss direkt ut och promenerade i stan. Gick ner till Centra Park och promenerade en bit igenom den. Känns så overkligt att äntligen varit här men samtidigt känns det nästan som att jag varit här förut. Antagligen för att man sett de flesta platser i filmer och serier
Överallt fanns det häst och vagn som man kunde åka runt i Central Park med, får se om vi hinner med det någon annan men idag nöjde jag mig med att klappa på en vacker vit häst

Mycket fotografering blir det också när det är så mycket spännande att se....
Ser ni hur jag spanar efter Gucci-butiken som vi gick förbi... rätt sugen på att gå in men alla butiker hinns inte med.

Och ibland måste det tas paus för att läsa kartan så vi vet var i stan vi är. Kolla in alla skyskrapor i bakgrunden, så himla häftigt! Och alla gula taxi bilar definierar verkligen New York, precis som i filmerna :)

Efter att vi intagit lite flottig middag på ett ameriksanskt diner så tyckte vi att det kunde vara lagom att avsluta vår första dag i New York med bio. Sagt och gjort men gissa vem som somnade innan förtexterna till "Änglar och demoner" var slut. Jag sov himla gott medans Eddie tvingade sig igenom filmen. Inte min bästa ideé på denna resa!

Detta var alltså vår första dag i staden, kort sammanfattat



maria l

ja guuuuud så häääärligt!!!=) jag hoppas själv få komma till underbara New York någongång!! det hade varit häftigt!=) sååå härliga bilder alltså!!=)hoppas du lägger upp fler!! alltid kul att se!!=)ha det nu så himla bra och bara njut!!=)



URL: http://mialooove.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?