Lördags projekt
Publicerat den

Har precis dragit igång ett nytt litet projekt här hemma och som vanligt är det något som ska bli vitt


Denna lampfot är det som ska målas, eller rättare sagt sprayas vit idag

Och så ser den nu ut efter ett par lager med färg.
Åkte med en tavelram av bara farten som också fick bli vit när jag ändå var igång

Så nu väntar jag på att dessa ska torka så de kan ställas på plats




mamma82

Oh, I LIKE!!! =)



URL: http://mamma82.devote.se


Mi

Det här kommer låta lite halvknasigt...jag såg att du färgat om din vita pall, och det blev väldigt fint tycker jag! Kollade igenom din blogg och tycker du verkar vara en mycket duktig heminredare, så jag tänkte fråga om ett råd.

Jag har en soffa som är röd. Knall röd. Och jag vill att den ska vara svart. Tror du att man kan färga om allt tyget så det blir helt svart?

Har fått supermycket inspiration av din blogg! Kontakta mig gärna på [email protected] MvH/Mi



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?