Sammanfattning sedan sisst!
Publicerat den

Jag vet, jag vet... Det var typ 100 år sedan jag senast uppdaterade bloggen. Mitt i allt skoj som gjorts senaste veckorna så slutade jag helt plötsligt blogga och efter det blev det som en ond cirkel. Ju längre tid från bloggandet det gick desto svårare blev det att komma igång igen.

Men nu sätter vi igång igen. Börjar med en kort bilduppdatering på lite av det som skett sen senast:


Ni kanske minns att pojkvännen fyllde år? Här står han bredvid sin födelsedagspresent. Köpte dock inte bilen till honom utan han fick tillsvidare hålla tillgodo med att ha kört en sådan pärla.

Kort därefter åkte pojkvännen till San Francisco och lämnade mig kvar hemma :( katterna var desto nöjdare för då fick de sova i sängen, vilket de älskar!


I fredags förra veckan storhandlades det inför det 2-dagar långa födelsedagsfirandet som pågick i helg som var.
  
Jag fyllde nämligen år denna helg och detta skulle så klart firas ordentligt. I lördags hade jag familjen hemma på middag och i söndags kom mina älskade vänninor och firade mig på födelsedagen. Bägge dagarna bjöds på 3-rätters middagar och båda kvällarna blev mycket lyckade :)

Outfitten för födelsedagskvällen, chinos: Gina tricot, linne:Forever21 och rosbrosch från H&M


detta är lite kort vad som skett sedan sisst.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?