Gotland 26-30/7
Publicerat den

Under vår två veckor långa semester han vi med en tur till Gotland. I fyra dagar utforskade vi denna vackra ö och hann med det mesta som finns att göra tror jag.


Bild tagen på klinten i Hoburgen, så lång söderut ut man kan komma på Gotland.

Ibland stannar bilen och då ska det fotograferas väderkvarnar....

Och då får jag agera publik, eller nått :)

Vi tog oss till Lojsta Hed där vi fick träffa Gotlands vilda häst flock som samlats in för årets Russ premiering. Jag som själv haft Gotlands Russ under många år uppskattade verkligen att få se och klappa dessa "vilda" hästar.

En av dagarna hade vi tur med vädret och vad är väll bättre då än att ligga på stranden uppe på Fårö?

Efter strandbesöket utforskade vi vidare på lilla Fårö som man utan problem kan ta sig runt på mindre än 30min.

Lite ombyte = jag bakom kamram och Eddie framför :)

Självklart måste man se raukar när man är på Gotland och Fårö...

Sjukt stora stenar som naturen format.

På onsdagen mötte vi upp Jenny med familj, och efter glasskalas i Visbys hamn åkte vi runt på Loppisar och fyndade en hel del. På torsdagen bjöds vi även på god middag (tack så mycket för en trevlig kväll)  vilket blev ett perfekt avslut på minisemester innan vi lämnande ön.




Jenny

tack själva, har blivit lite av en tradition tror jag=)



URL: http://mittochmina.blogg.se/


Isabella

Snygga kort ni knäppte. Saknar er!!Kram Bella



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?