Celiah - presentation
Publicerat den

Under de senaste veckorna har besökar antalet ökat rejält här på bloggen så vill här hälsa alla nya läsare varmt välkomna.
Tänkte samtidigt passa på att presentera mig och mitt här nedan:

Mitt namn är Cecilia, jag är 27 år gammal och jobbar som Teamledare/Incident koordinator på IT-avdelningen för en av de stora ledande dagligvaruföretagen. För 2 år sedan träffade jag min älskade pojkvän som jag numera bor tillsammans med i Sundbyberg utanför Stockholm .

Tillsammans med oss bor även mina tre älskade katter Daisy, Love och Lillis. De är mina ögonstenar och återkommer ofta på bilder här på bloggen. Vill ni se fler bilder på dem kan ni titta här och under kategorin "katterna" här på bloggen.

Den 13 november 2010 flyttade vi in i vår drömlägenhet där vi nu inreder för fullt, så denna är också ett återkommande ämne här på bloggen. Just här och nu lever jag min dröm i denna sekelskiftes lägenhet med vita trägolv, kakelugnar och mitt i centrala Sundbyberg. Får ibland nypa mig i armen för att se så jag inte drömmer.


Jag älskar all inredning men framförallt annat så älskar jag vit inredning. Vitt, vitt, vitt... och Shabby Chict, kan man få nog av detta? Jag inspireras dagligen av bilder på nätet, i tidningar och på andra bloggar och mitt hem är i ständig förändring.
 
Ett annat intresse är att måla om möbler och självklart i favoritfärgen vitt. Under kategorierna "Inredning" och "Renovering" hittar ni flera inlägg där möbler fått sig ett ansiktslyft med hjälp av lite färg.



Jag älskar även att resa och just här och nu i detta kalla mörker som råder så längtar jag tillbaka till Thailand som vi besökte tidigare i år. Vill ni läsa mer om de resor vi gjort så hittar ni dem under kategorin "Celiah reser".


Jag skriver först och främst denna blogg för mig själv men jag hoppas även att alla ni som tittar in här ska trivas och inspireras av det jag skriver.

Ps. glöm inte att lämna en kommentar innan ni "går" :)




Sarah

Vilken underbar brun klänning med prickar! Vart kommer den ifrån?? Alltid roligt att läsa din blogg och jag älskar din stil och inredning.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?