Öronvärk
Publicerat den



Årets två första veckor har rusat förbi i 180 verkligen. Med ny tjänst på jobbet så finns det hur mycket som helst som man ska sätta sig in i och ta tag i så timmarna på dygnet räcker inte till. Mitt i allt detta vaknade jag upp i torsdags med en extrem värk i vänster örat. Och värken blev bara värre och värre så på fredags kvällen bar det av till närakuten. hårdvax på trumhinnan löd prognosen, det kanske inte låter så farligt men herregud vad jobbigt det är. Ljust nu hör jag nästan ingenting på örat och trycket inne i örat gör att det känns som om det ska sprängas när som helst. Får bita ihop och uthärda det hela tills det går över.

Projektet med möbelmålning börjar bli klar här hemma så nu får vi se vad jag ska hitta på härnäst.




Jenny

Så där har jag också haft. 2 gånger. Fick du inga örondroppar? Hoppas att det går över snart!



URL: http://mittochmina.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?