Vilket fynd!
Publicerat den


Nya hallmöbeln... som självklart ska målas vit!

Minns ni hallmöbeln som jag skrev om igår? den som vi skulle beställa på Stalands möbler? Satt och slösurfade på nätet igår kväll och hamnade av någon anledning på Blocket.se. Skrev in sökordet "hallmöbel", bläddrade lite i sökresultatet och vips, vad hittar jag om inte exakt de möbler vi skulle beställa! Hur stor är chansen? Största skillnaden var priset, den nya skulle kostat 2400+900kr medans denna uppsättning endast kostade 600kr!

Men den är ju inte vit, tänker ni säkert. Nä precis men det ska den självklart bli så nästa projekt på "att göra-listan" blir nu att måla om detta ekipage så de matchar övriga möbler i lägenheten. Återkommer med bild när det är klart.

Så otroligt nöjd med mitt fynd!




Anonym

Toppen!



URL:


Jenny

Kul! Fint blir det oxå! =) Måste få komma och hälsa på hos er snart igen!



URL: http://mittochmina.blogg.se/


Maja

Hej Celiah!



Jag hittade din blogg nar jag googlade runt pa heminredning och tycker att du har det sa fint!

Jag bor i Dublin och vill sa garna piffa upp min lagenhet och ha lite "projekt" :)

Jag vet inte sa mycket om att mala om gamla mobler och sadar sa har nagra fragor eftersom jag tycker att du gor det sa bra!

Dina koks-stolar och bord blev sa himla snygga och jag har tankt kopa en gammal pinnstol och mala om, har du nagra tips pa vad for slags farg man kan anvanda? Vill mala i vitt..

Slipar/sandpapprar du innan du lagger pa farg?



Keep up the good work! :)

Maja



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?