Nytt favorit fynd från Tradera
Publicerat den




Mitt senaste och mitt nya favorit fynd från Tradera. En puderrosa tunika från Odd Mollys kanske bästa kollektion någonsin, "Burn Baby Burn" - 2007.

Det är konstigt hur glad och lycklig man kan känna sig av ett helt vanligt klädesplagg. Så himla vanligt är ju dock inte just detta plagg, det vet vi som samlar på Odd Molly. Detta är ett mycket speciellt samlar-exemplar från Odd Mollys kanske bästa kollektion någonsin. Ser fram emot att något speciellt tillfälle dyker upp så denna får komma till användning.

Annars denna lördag så har jag hjälp killarna lite som idag har svensexa för vår vän Jonny som ska gifta sig om en månad. De började dagen med en lyckad kidnappning av en intet ont annande, sovande "groom to be" pch aktivitererna lär fortsätta ända in på småtimmarna inatt.

Nu ska jag börja göra mig i ordning inför en trevlig middag med tjejerna i Bålsta.

Hoppas ni alla har en underbar och solig lördag!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?