Inbjudningarna äntligen klara
Publicerat den

Efter mycket pysslande, beskärning, klistring och knytning av otaligt många rosetter så blev våra inbjudningskort äntligen klara. All planering och förberedelser stod nu på pränt och det var så skönt att äntligen kunna skicka ut inbjudningarna till alla nära och kära och officiellt meddela att det blir bröllop :)
Är jättenöjd med korten och de blev nästa bättre än jag tänkt mig, så fina och speglar temat för bröllopet.




Johanna

Wow vilka fina inbjudningskort, så så fina :) Liknar dom jag håller på att "producera".



Jag hade tänkt beställa en stämpel och embossa våra namn+datum på framsidan men du gjorde det ju ännu smartare med papper..hihi jag tar nog och kopierar dig där :)



Sv: Spectra är jättefin och Passion också (diamanter på halva ringen) men jag tyckte den blev för lik min förlovningsring och att dom smälte samman för mycket :)



URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?