Föräldraledig....
Publicerat den


Denna fina present fylld med godsaker fick jag från mina snälla kollegor 


Igår jobbade jag min sista dag på väldigt länge och det kändes lite ledsamt att säga hej då till alla fina kollegor, jag kommer sakna dem. Vanligtvis kanske man förbereder för lite semester eller liknande men att nu avrunda sitt jobb för att gå på föräldraledighet och vara borta hela nästa år är en ny känsla. I nio månader har jag tillsammans med bebisen i magen kämpat på och nu är det en tidsfråga innan jag ska påbörja mitt livs största utmaning, livet som mamma. 

Första dagen som föräldraledig har spenderats nerbäddad i soffan då jag åkt på världens dunderförkylning som bröt ut i natt. Så typiskt! Inte roligt att både vara höggravid och sjuk så hoppas att detta inte blir något långvarigt.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?