Något nytt, något gammalt .....
Publicerat den

 

"Något gammalt, något nytt, något lånat, något blått"

Idag är det dagen före vårat bröllop och det mesta är i ordning och vi känner oss lugna och väl förberedda inför imorgon. Ett besök till bröllopslokalen ikväll med alla saker till festen och sedan är vi i stort sett klara för bröllop :)


I Sista sekunden dök mina beställda örhängen upp. Köpte dem på nätet för över 2 månader sedan men då jag inte sett röken av paketet så hade jag ställt mig in på att de inte skulle hinna fram. Men idag så kom de, dagen före bröllopet och de var precis så fina som jag hoppats på. Ibland har man tur.


Nu hoppas vi bara på sol eller åtminstone uppehåll imorgon!

 




Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Ååh, vad vacker du kommer vara imorgon!!



URL: http://jenfotografi.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?