30 års firande dag 3
Publicerat den

Även idag glömde vi helt bort att fotografera så detta är den enda bild jag har från dagen, tagen strax innan resten av alla gäster kom.
 
 
Fortfarande lite trötta efter lördagens fest så var det till att kliva upp tidigt på söndagen för att förbereda för den sista dagen med födelsedagsfirande. Idag var det familj och släkts tur att komma och fira att jag fyllt "lite äldre". Vi hade bjudit in till öppet hus mellan kl 12-17 med förhoppning om att de 25 gästerna inte skulle komma samtidigt men strax efter klockan tolv så ramlade allihopa in. Blev dock hur trevligt som helst och det gjordes plats åt alla att äta god smörgåstårta samt fika. Fick otroligt mycket fina presenter som jag är så glad och tacksam för och herregud vilken otrolig födelsedagshelg jag fått!
 
 
 Det fina kortet ovan är handgjort av vännen Stefans sambo Annelie, otroligt duktig!
Några av alla de fina presenter jag fått under helgen, bla. klocka, armband, presentkort på Sova, SPA-övernattning på Trosa stadshotell, kryssning, vasen Dagg från Svenskt tenn, silvertårtspade m.m.
 
Stort tack till alla er som varit med och firat min 30-års dag, jag känner mig mycket hedrad och så glad över att ni ville dela detta med mig. Känner mig nu redo för att klliva in i livet som 30-åring :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?