Fredagskvällen
Publicerat den


Ikväll har jag haft tjejkväll med två av mina kollegor och vänner, Anna och Sandra. Vi åkte hem till Anna direkt efter jobbet, köpte med oss lite gott att äta på vägen också.


Jag och sandra hjälpte Anna med att färga håret så lekte hårsalong ett tag


Anna, glatt ovetandes om vad vi hittar på med hennes hår. Men det blev fint när det var klart :)

           
Hade lite tid över mellan hårfärgning och Lets Dance så vi körde lite Guitar Hero. Vi kanske ska vänta med att säga upp oss för att sattsa på våra rockstjärne karriärer, eller vad säger ni flickor? öva lite till först


Lagom till premiären av Lets Dance så hade vi unkrat upp rejält med grönsaker, dipp och läsk.

Jätte trevlig kväll, tack Anna  ♥



Jenny

Du kommer ju se ut som en dippad grönsak snart!



URL: http://jennyforslund.blogg.se/


Anna

jag tyckte vi va duktiga på Guitar Hero :)



/A



URL:


Sandra

Hihih..jaa..tycker vi kan vänta lite innan vi säger något ;)

Tyckte vi va duktiga =)



URL:


en gamal bekant..

vad jobbar du med nu? =)



URL:


Cissi



Jenny - Jo jag vet men det är ju så gott!!



Anna & Sandra - Visst var vi, jättetrevligt var det iallafall. måste vi göra om snart



en gamal bekant - jobbar på ett IT-företag i sundbyberg. vad gör du själv nuförtiden?



URL: http://celiah.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?