Kvällen igår
Publicerat den

   

Hade verkligen toppen skoj igår. Kvällen startades med middag på fridays och jättegod mat. Direkt efter det bar det av till Berns salonger för att se Björn Gustavsson bli "grillad" av sina stand up kollegor på Roast.

Från vänster: Erik Haag, Soran, Petra Mede, David Batra, Björn Gustavsson, André Wikström, Özz Nujan och Magnus Betner.

Var riktigt skoj när de satte igång att driva med stackars Björn och ibland var det hårda ord som slängdes men som tur var så fick Björn försvara sig sista 15min genom att kasta tillbaka rejält med skit på sina kollegor.

   
Detta kommer sändas på Kanal5 så ni som missade det live kan se det på tv:n istället




Anonym



URL:


Anna

Tack för en supertrevlig kväll med mkt skratt och god mat, hoppas vi snart kan göra om det?



kramen



URL:


Anonym

Tackar för det samma. Jag håller med Anna... =) Fast det e visst dags på fredag igen..phew... Tur det e några dagar att vila upp sig på ;)



Krams



URL:


Sandra

glömde visst skriva i namnet..oopss..men det var jag i alla fall =)

får man gå hem nu?



URL:


\m/attias

Jag hade inte ett dugg kul... och var alldeles för nykter.



URL:


Maggi

Åh fy fasen vad trevligt.

Nu är jag riktigt avis Cissi.

Det är därför man skall bo i Sthlm =)



Kram



URL: http://maggicesljar.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?