Störst av allt är kärleken
Publicerat den


Våra vackra ringar

Så äntligen ställde min älskling den största frågan av dem alla: "vill du gifta dig med mig".
Den 18/11-2011 är datumet då och vi tog steget närmare att bli en egen liten familj och jag är verkligen den lyckligaste tjejen i världen som äntligen har funnit den jag vill dela resten av mitt liv med.




Marcus

Stort grattis!!



URL:


Jenny

Superstort grattis igen, så himla roligt! Superfina ringar, ska bli kul att se dom i verkligheten! =) Kram



URL:


Anna

Stort STORT Grattis till er båda! Lycka till och fortsätt vårda er fina kärlek...

många kramar Anna (fd kollegan ;))



URL:


Anonym

Stort grattis till er båda :)



URL:


Johanna

Så himla glad för eran skull !! all lycka till er!! Kram Rickards Johanna :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?