Torsdag nästan fredag
Publicerat den


Nyinköpta ramar från Mio och macroner köpta på bromma blocks.

Idag börjar helgen för mig eftersom jag är ledig imorgon. Så denna torsdag känns nästan som en fredag och lite ledighet är precis vad jag behöver nu. Öronvärken har blivit bättre men jag hör fortfarande inget vilket är enormt jobbigt när man tex sitter i möten på jobbet. Imorgon ska jag besöka vårdcentralen så får hoppas att de har någon lösning på mitt öronproblem.

Jag har länge sparat på tavelramar och planen är att dessa tillsammans ska utgöra en stor tavelvägg i vardagsrummet. samlingen börjar arta sig så ska lite smått börja planera hur väggen ska se ut. Ett mycket spännande projekt som startar.




Laura

Jag tyckte du skrev att du köpt makaroner.

"jaja, det är ju också kul", tänkte jag. =D



Måste sluta läsa så förbannat fort.



URL: http://laurah.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?