Måndag och inte ett moln på himlen
Publicerat den

Utsikten från min balkong


Som ni kanske märkt vid det här laget så är jag på semester själv. De senaste två åren har bestått av småbarnstid, cancer, sjukhusbesök, sorg, oro, stress och dålig sömn och detta har satt sina spår ordentligt i mig. Jag måste börja ta hand om mig själv för att vända detta och må bättre, för att vara en bättre mamma och för att kunna komma tillbaka till livet igen. 

Jag njuter av att vara här själv och lägger allt fokus på att göra sådant som jag mår bra av. Vilar när jag är trött, motionerar när jag känner mig pigg, äter när jag är hungrig och däremellan hittar man mig i solstolen :)

Det enda jag kan komma på som är en nackdel med att vara själv är dels att jag ofta får frågan: hur många är ni? - bara jag! Som att de tar för givet att man alltid är fler. Och dels så kommer jag inte åt att smörja in ryggen med solskydd så en stor rund fläck där bak börjar bli lite smått bränd. Inte direkt att man ber någon av alla hotellgästerna att smörja in mig så behöver antingen bli vigare eller mer påhittig med hur jag ska lyckas smörja in mig överallt. Men det går alltså ingen större nöd på mig!




Jenny

Wow du är den starkaste och mosigaste jag känner! Och en väldigt varm och fin mamma. Elsa har haft tur som fick komma till just dig!❤️



URL:


Anonym

Inte mosigaste, modigaste förstås😊



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?