Onsdag
Publicerat den


Strax innan vi fick beskedet om att skit cancern var tillbaka så skrev jag ju om att jag äntligen börjat må bättre och börjat gå upp i arbetstid. Sjävklart var ju något tvunget att hända då för inte får man väll må lite bra?!
När allt nu vändes upp och ned så kändes det inte lika sjävklart längre att jag skulle klara av att fortsätta jobba s mycket men efter lite övervägande och stöttande samtal så bestämde jag mig för att köra på som planerat. 

Om jag redan var trött så gör den successivt ökade arbetstiden inte saken bättre. Då skönt att få in lite roligheter i vardagen så att jag får chans att fylla på med energi och det var precis vad vi gjort ikväll. Spontanmiddag med Karro, Daniel och Alfred efter jobbet och därefter lite häng i lekparken och njuta av kvällssolen. Riktigt härligt 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?