Träning och livsstil
Publicerat den

10 maj

I två månaders tid nu så har jag tränat stenhård styrketräning två kvällar i veckan med en PT och fyra andra tjejer. Startade som totalt otränad med behovet att ändra min livsstil och bryta det dåliga mönstret jag fastnat i sedan jag blev mamma. Kroppen är inte som innan jag fick barn och förbränningen blir inte direkt bättre med åren om ni förstår vad jag menar :)

Är så stolt över mig själv att jag tagit tag  i detta och resultaten är både märkbara och synliga. Hela kroppen har tightat till sig och den mjuka och fluffiga kroppen har ersatts med hårda och starka muskler. 

10 mars

Detta tillsammans med samtalsterapi, semester på egen hand och prioriteringar gällande vad som är viktigt här i livet har hjälpt mig att hitta tillbaka till den rätta Cissi och jag har de senaste veckorna börjar gå upp i arbetstid efter att ha varit halvtidssjukskriven i snart ett år. Känns som att jag äntligen är på väg åt rätt håll och jag förtjänar att få må bra efte all skit vi utsatts för!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?