Kanske inte ändå
Publicerat den

Kommer ni ihåg detta inlägg där jag funderade på att byta karriär och bli hårfrisör på heltid........ Well kanske inte ändå!?


Var lite trött på den mörka utväxten som blivit när de bleka slingorna växt ut tillsammans med håret.

  
Så slingmedel införskaffades och blandades till, känns som en jätte bra ideé att sysselsätta sig med en måndag


Blekmedlet är på plats på utväxterna, kanske lite väl mycket men känns fortfarande som en bra ideé!

Nu väntar ni er kanske att få se en efterbild på resultatet, vart tog den vägen?
Mmm var just det att den bra ideén 30min senare visade sig vara en mindre bra eller rent ut sagt usel ideé. Håret har intagit en udda orange färg blandat med platinablonda partier :( Tur att jag inte gick på hela håret utan bara uppe i mittbenan men det är illa nog!!

Imorgon är det Bobby som kommer få ett samtal från en panikslagen hemmafixare, Hjälp!!!



Laura

Bild, bild, bild, bild!!



URL: http://laurah.blogg.se/


tania

aj då, hoppas du hittade frisörens lediga lucka och att det gick bra.



URL: http://taniasbrain.blogspot.com/


Smid

Ja, ibland blir det inte alltid som man tänkt sig! Minns en gång för många många år sen då jag fick för mig att bleka håret själv. Var då brun i håret och med en hel del olika färgningar och toningar i, men trodde inte det spelade någon roll. Hade köpt någon form av blekmedel som mamma hjälpte mig att få i håret. Lät det verka och sköljde sedan ur. Resultatet: Kritvit hårbotten och utväxt, allt annat lika mörkt som tidigare. Så jädra illa var det! Lagom pinsamt att dagen därpå först gå till jobbet och se ut på detta visa och sedan masa sig iväg till en frisör och bekänna sitt misstag! Sedan dess gör jag inga färgförändringar hemma...



URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?