Ny karriär?
Publicerat den

Som jag skrev tidigare så var kvällens projekt att göra slingor i Jennys hår. Sagt och gjort! Efter lite ärenden på vägen hem så åkte jag till lokala pizzerian, köpte med lite middag och åkte hem till Jenny och Robin.

I full gång att applicera blekmedel

Proppmätta efter pizzorna så gav vi oss på Jennys nyklippta, fina hår. Gjorde typ 100 miljarder små tunna slingor som sedan fick blekas i ca 30min.
Har tyvärr ingen bild på slutresultatet, dumt va? Får återkomma med det. Blev iallafall superfint och vi var båda nöjda med hur det blev. Vi hann även med att klippa mina toppar som började bli frissiga, medans vi väntade. Tack Jenny :)


Känner ni att ni sett liknande bilder förut. Ett mönster som upprepar sig?
Kommer ni kanske ihåg dessa bilder från tidigare inlägg:

I inlägget den 31/12 så gjorde jag slingor på mig själv

Och i inlägget den 10/1 färgade vi håret på kollegan

Kanske dags för ett karriärsbyte, eller vad säger ni?  :)





Maggi

Haha snyggt!!

Jag vill också boka in en tid hos dig Cissi!



URL: http://maggicesljar.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?