Dagens...
Publicerat den


Humör: det är skönt att vara tillbaka i verkligheten, har konstigt nog saknat det
Gjort: Suttit i monster-bilköer till jobbet, jobbat lite och pratat med alla kollegor som jag saknat
Planer: Jobba till 17:00 och sedan åka hem för att mysa med katterna, saknat dem.
Ser på: Kollegan mitt emot som ser djup bekymrad ut
Lyssnar på: kollegornas småprat runt mig
Läser: Mail från Laura
Dricker: vatten, gott med svenskt vatten :)
Äter: inget men länktar till lunch och svensk mat
Bästa: Att vara hemma och tillbaka. katterna blev överlyckliga när jag kom hem vid 02:00 inatt
Sämsta: Finns nog inget sämsta idag
Katterna: Lyckliga som aldrig förr, alla tre bäddade snabbt ner sig i sängen inatt nöjda som få
Väder: Grått, regnigt och trist

Dagens citat:
"Den som är lycklig hemma bör stanna hemma"
// Latinskt ordspråk



Jenny

Välkommen hem!! Längtar tills imorgon!! =D



URL: http://jennyforslund.blogg.se/


Matte

Quit slacking off ... Ner i gymmet med dig !



URL:


Laura

Matte - Hitler ringde, han vill ha sin attityd tillbaka...



URL: http://laurah.blogg.se/


Matte

Laura, hur ska jag då kunna bygga min ultimata ariska kvinna?





URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?