Färdig
Publicerat den


Äntligen färdig med uppgiften att fylla igen alla skarvar på taklisterna med latex-fog. När jag väl fick upp farten så var det ett enkelt material att arbeta med. Så förutom taklisterna i hallen så fixades även kanterna runt garderoberna i sovrummet och taklisten i köket. Jätteskönt att ha detta avklarat för det var en sådan sak som hängt över mig länge. Enkelt att göra men destå svårare att få ändan ur vagnen.

Taklisten i köket, halva gjort och resten kvar. Skillnad eller hur?

Svor över min trasig dammsugare som jag varit så nöjd med sedan jag köpte den i höstas. Envis som jag är så åkte verktygslådan fram och halva dammsugaren meckades ner i småbitar. Efter lite meckande och mestadels rengörande så kom den till min stora glädje igång!
Så golven fick sig en dammsugning och efter det skurades golven av bara farten

Detta innebär att jag kan stryka 3 saker på min "att göra-lista"
- Lägga latex fogar längs taklisterna i hallen
- Börja spackla tapetskarvar i hallen
- Bända loss golvlister (hallen)
- Skura golven
- Åka till Elgiganten med min trasiga dammsugare och försöka reklamera den

- Bada Lillis som avskyr att bada
- Boka tvättstuga för att tvätta gardiner, sängkläder och handdukar






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?