God morgon lördag
Publicerat den


God morgon denna gråtrista lördags morgon. Känner mig utvilad och ovanligt pigg idag vilket är skönt då jag är så himla trött i veckorna.

Somnade i soffan igår vid 20-tiden och vaknade inte förens vid 23-24 så då var det bara att masa sig in till sängen och somna om igen. Alltså fått väldigt mycket sömn så nu är jag redo att gå in för helgens projekt och uppgifter.

Detta har jag tänkt att få gjort under helgen:
- Lägga latex fogar längs taklisterna i hallen
- Börja spackla tapetskarvar i hallen
- Bända loss golvlister (hallen)
- Skura golven
- Åka till Elgiganten med min trasiga dammsugare och försöka reklamera den
- Bada Lillis som avskyr att bada
- Boka tvättstuga för att tvätta gardiner, sängkläder och handdukar


Utsikten från balkongen idag känns inte inspirerande så jag stannar inomhus

Om vädret håller i sig med regn och rusk så borde det inte vara några problem att hålla sig inomhus och fixa med detta. Men det som inte hinns med finns det gått om tid för under all jullredighet som vi har framför oss snart.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?