Is she alive???
Publicerat den


Yes, I am alive.... Men det har varit lite tyst från mig. Sorry!!

Vad har jag då gjort som gör att jag inte kan blogga så ni har något att läsa undrar ni kanske?

Jag är denna vecka på utbildning tisdag-torsdag och fördjupar mina kunskaper inom ITIL IT Service management.
Skönt att vara på kurs några dagar tänkte jag nog innan, men det var bara att glömma.
Det är en oerhört intressant och givande utbildning men den är samtidigt väldigt komprimerad med mycket information inklämt på väldigt kort tid. Som om inte det var nog så avslutas dessutom kursen med ett certifierings-prov imorgon vilket jag har stressat upp mig inför redan sedan dag 1. Jag accepterar inte ett misslyckande på provet vilket innebär att jag måste ha minst 70% rätt och då få certifieringen.
Har massor att plugga inför imorgon och det är riktigt svårt. Allting står på engelskt IT-språk med förkortningar och facktermer. Rena utlandsiskan!!


Lovar att bli mer aktiv i skrivandet så fort denna utbildning är avslutad... om jag överlever det vill säga!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?