Kattgalen ....
Publicerat den


Ikväll kommer jag se på dokumentären "Kattgalen" kl:20:30 på Svt1.
Den handlar om den norska perser katt-uppfödaren Mary-Ann Sundby som har uppfödningen Misty Persians.

Dokumentären beskrivs så här i tv-tablån:

"Norskt reportage från 2008. Mary-Ann Sundbys mål är att äga världens
vackraste perserkatt. Tillsammans med sin stolthet, hankatten "Candy Rat"
beger hon sig från hemmet i Bergen till VM i Bratislava för att kämpa om
den åtråvärda förstaplatsen"


Min Exotic hona S*Dmioretty´s Daisy Duke som är en av tre honor som bor hos mig

Eftersom att jag själv är stolt ägare och uppfödare av rasen Perser så ska det bli mycket intressant att se vad programmet handlar om.
På min hemsida www.dmiorettys.se så ser ni bilder på mina katter och på de kattungar jag haft under tidigare år.




Mra

Daisy är så himla söt.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?