Lördag del 2
Publicerat den


Tjejmiddag är det alltså som aktivitet för kvällen och denna hålls hos mig....

Efter en snabb städning och dusch så var det dags att börja förbereda inför de hungiga tjejernas ankomst:


Bäst att köra igång med förberedelserna innan de kommer

På menyn för kvällen står följande:
Försnacks:
Lussekatter
pepparkakor med ädelost röra
mandariner (för den nyttiga)
Valfri dryck innehållande alkohol


Till middag kommer jag bjuda på hemma gjord pizza med:
Egengjord tomatsås
bacon
lök
färska tomater i skivor
champinjoner
ost
oregano
     

Allt är förberett och klart så nu inväntar jag tjejerna och sedan kan kvällen börja :)


Ikväll har jag på mig kjol från Lindex, topp från Gina Tricot och halsband från H&M (håret ej fönat än på bilden)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?