Ny vecka full av möjligheter...
Publicerat den


Jag är så glad över att vara hemma igen. Har snart avklarat en hel första arbetsdag med ett leende som ingen kunnat ta ifrån mig.
Saker som kanske känns självklara så som att prata svenska obegränsat, köpa frukostmacka med skinka och ost samt att gnabbas med de kära kollegorna känns idag helt fantastiskt..... Bäst att passa på och njuta för snart har jag glömt bort att uppskatta dessa små ting...

Vad händer då denna vecka? jo detta:
Måndag: njuta av att vara hemma, packa upp väskor och kramas med älsklings-katterna
Tisdag: Tjejkväll med mina härliga tjejor, saknat er massor!
Onsdag: Årliga julfesten med jobbet... roligt
Lördag eller Söndag: Skogkattklubben Birka har sin årliga kattutställning, ska inte ställa ut själv men funderar på att åka och titta lite på alla fina katter. Skulle även behöva köpa nytt schampo till Lillis som är i stort behov av badning....Typ årliga julbadet.  
Tisdag-Torsdag: Träning med tränings-hitler Matte som inte är nådig nu när jag latat mig en vecka i solen. Har faktiskt tränat på semestern, jag lovar!



Jenny

Rättelse: Lördag, måla hall först och dricka vuxendricka sen..



URL: http://jennyforslund.blogg.se/


Laura

indeed dudes, indeed!



URL: http://laurah.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?