Spa kväll...
Publicerat den

Idag har jag haft jour för jobbet hela dagen vilket innebär att jag mellan 8:00-22:00 ska svara i jourtelefonen och hjälpa butiker och användare om de får problem med något it-relaterat hos dem. Redan kl:07:10 ringde första butiken och efter det har det ringt i ett ända fram till runt 15:00-tiden då det började lugna ner sig. Har därför inte hunnit med så mycket under förmiddagen.

När det lugnat ner sig på telefon så packade jag in mig i bilen och for till stallet, ni kommer väll ihåg att jag är hästvakt denna vecka? Var rätt skönt att komma ut en sväng i friska luften och dagen till ära så skötte sig den lilla ponnyn riktigt väl så det blev en trevlig stund på stallet.

Nu har jag spa kväll vilket innebär en helkropps renovering ungefär. Ansiktsmask, hårinpackning, fotvård, kroppsskrubbning och när detta är klart så ska naglarna lackas. Kommer känna mig som en helt nu människa när detta är klart. Jätteskönt!

Ska fortsätta här, kram  ♥



Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg! :)



URL: http://etalvis.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?